harpidetu eta izan gure ekimenen berri

Zientzia Eureka! Zientzia Museoa
Orokorra Kutxa Fundazioa
Artea Kubo-Kutxa | Kutxa Kultur Artegunea
Jasangarritasuna Kutxa Ekogunea
Elkartasuna Gipuzkoa Kutxa Solidarioa
Kultura Kutxa Kultur
DATU-TRATAMENDUARI BURUZKO OINARRIZKO INFORMAZIOA

Arduraduna: Kutxa Taldea: Kutxa Fundazioa, Kutxagestion Zerbitzuak SLU eta Fundación Bancaria Kutxa – Kutxa Banku Fundazioa.
Helburua: Kutxa Taldearen Newsletter jasotzeko interesa duten pertsonei bideratutako informazio-materialaren (prentsa-oharrak, Kutxa Taldeko proiektu eta pertsonen irudiak, infografiak, prentsa-deialdiak eta abar) bidalketen kudeaketa.
Legitimazioa: Interesdunaren baimena.
Jatorria: Zuzenean interesdunarengandik.
Hartzaileak: Ez da aurreikusten hirugarrenei datu-komunikazioak egitea, lege-betebeharra dagoenean salbu. Posibilitate hori kontuan hartzen bada, zure baimena eskatuko dugu.
Eskubideak: Sartzea, zentzea, ezabatzea, mugatzea, aurka egitea eta eramangarritasuna, baita Informazio Gehigarrian azaldutako beste eskubide batzuk ere.
Informazio gehigarria: Datuen Babesari buruzko informazio gehigarria kontsulta dezakezu gure Pribatutasun Politikan.

Datuen Babesari buruzko Politikaren Xedapen Gehigarria irakurri dut eta onartzen dut.